سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی سگ

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جراحی سگ در بسیاری از موارد ضرورت پیدا خواهد کرد؛ بنابراین اگر شما از این حیوان خانگی در منزل نگهداری می‌کنید، لازم است با مراکز تخصصی جراحی سگ آشنایی داشته باشید. آنچه که مسلم است، نجات جان حیوانات نیازمند تخصص و مهارت‌های ویژه‌ای است که تنها افراد متخصص و حاذق در زمینه دامپزشکی از آن برخوردار هستند؛ بنابراین به وضوح روشن است که باید به دنبال مرکزی باشید که دامپزشکان ماهر و حرفه‌ای در آن به فعالیت می‌پردازند تا بتوانید در صورت لزوم با خیالی آسوده حیوان خانگی خود را به ایشان بسپارید. اگر شما هم مایلید برای نگهداری درست از حیوانات خانگی خود با بهترین مراکز جراحی آشنایی داشته باشید تا در صورت لزوم به آن دسترسی پیدا کنید، ادامه‌ این مطلب را دنبال کنید.

جراحی سک


جراحی سگ چه زمانی ضرورت دارد؟

با وجود مراقبت‌های شدید از سگ در محیط داخلی یا خارجی منزل، باز هم این حیوان در معرض آسیب بدنی قرار دارد. همچنین آن دسته از سگ‌های خیابانی که در محوطه شهر زندگی می‌کنند، بیش از حیوانات خانگی در معرض آسیب هستند؛ بنابراین ممکن است بر اثر سقوط از ارتفاع یا بروز تصادفات دچار شکستگی یا آسیب‌های جدی دیگری شوند که فقط و فقط با جراحی قابل درمان باشد. در چنین مواقعی با مراجعه سریع به یک کلینیک و بیمارستان دامپزشکی معتبر می‌توانید جان حیوان را نجات دهید.
حساسیت بالا در جراحی حیوانات
به طور کلی جراحی از جمله فعالیت‌های پزشکی بسیار حساس است که نتیجه مثبت آن به دو عامل مهم بستگی دارد. این دو علت عبارت هستند از:
1. جراحی صحیح سگ و سایر حیوانات به دانش، توانایی و مهارت بالای دامپزشک وابسته است. چراکه او می‌بایست با علمی که دارد از تکنیکی درست برای درمان حیوان استفاده کند؛ بنابراین می‌بایست جراحی سگ را به افراد حاذق در این زمینه بسپارید.
2. دومین عامل در نتیجه‌‌بخشی مثبت جراحی در اختیار داشتن تجهیزات و لوازم مخصوص جراحی است که عموماً در بیمارستان‌های حیوانات به‌روز موجود است. داشتن ادوات و لوازم مناسب بر کیفیت جراحی تاثیر مستقیم دارد.
به همین جهت طبیعی است که افراد مختلف روی پیدا کردن بهترین تیم جراحی و بیمارستان حیوانات حساس باشند. با وجود دو عامل فوق، به راحتی می‌توانید جان حیوان آسیب دیده خود را نجات دهید. ناگفته نماند که سگ‌های ماده ممکن است در زمان وضع حمل نیز نیازمند کمک یک جراح ماهر باشند تا بتوانند زایمان کنند.


جراحی سگ چقدر هزینه دارد؟


مسلماً هزینه جراحی بیشتر از سایر خدماتی است که در بیمارستان مخصوص حیوانات ارائه می‌شود؛ اما این هزینه‌ها که منجر به حفظ سلامتی حیوان خواهند شد بسیار ارزشمند است. از طرفی برای انجام یک جراحی درست و اصولی مواد و لوازم مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌بایست خریداری شود. برای تعیین هزینه‌های مربوط به جراحی سگ می‌بایست نوع جراحی و میزان زحمتی که دارد به خوبی مورد بررسی قرار گیرد؛ اما اگر مراکز قانونی و معتبر را برای این کار پیدا کنید، نگرانی بابت هزینه‌ها وجود نخواهد داشت.

جراحی تخصصی در بیمارستان اکسیژن حیوانات
شاید کمی تعجب‌برانگیز باشد، اما بیمارستان اکسیژن تهران بهترین انتخابی است که می‌توانید برای درمان یا جراحی سگ خود داشته باشید. این مجموعه که با مجوز رسمی در حال فعالیت است، از جمله مجموعه‌های بیمارستانی مخصوص حیوانات محسوب می‌شود که خدمات نوینی را ارائه می‌نماید. برخی از خدمات بیمارستان اکسیژن به شرح زیر هستند:
• به‌کارگیری پرسنل مجرب و حاذق در بیمارستان
• ارائه خدمات مربوط به نگهداری حیوانات و تجهیز کامل به پانسیون سگ
• در اختیار داشتن تجهیزات مدرن جراحی و مراقبت از حیوانات
• ارائه خدمات با قیمت متناسب به صورت اصولی
• خدمات‌رسانی به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی
بنابراین با انتخاب بیمارستان اکسیژن می‌توانید تمامی امورات مربوط به چکاپ یا جراحی‌ها که به صورت اتفاقی بروز پیدا می‌کند در این مجموعه انجام دهید. به عبارت ساده‌تر در بیمارستان اکسیژن کوچکترین خدمات شامل تزریق واکسن تا جراحی‌های بزرگ برای سگ انجام می‌گردد.

آشنایی با سایت بیمارستان اکسیژن

این مجموعه پیشرفته با راه‌اندازی یک سایت تخصصی و ویژه گامی مهم در افزایش اطلاعات عموم افراد برای نگهداری و مراقبت از سگ برداشته و دسترسی به کارشناسان متخصص را آسان کرده است. آدرس سایت پیشرفته و پرسرعت این مجموعه http://oxygenpethospital.com است که تنها با یک ضربه ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با ورود به سایت بیمارستان اکسیژن اطلاعات خود را درباره جراحی سگ و سایر خدمات مربوط به نگهداری و حفاظت از حیوانات بالا ببرید.